Saturday, 11 February 2017

Pakej Perkahwinan Shoot and Burn book NOW

Yok.. Abadikan kenangan anda pada tahun 2017 dengan #2kangpetik siapa cepat Booking sblm masuk tahun 2017 harga pakej 2016. Cepat 2 war2 kan. Harga kami akan berubah pada masuk tahun 2017. #wedding#photo #kahwin
Whatsap segera

2kangpetik:
013-7777065
017-7364731





Konvokesyen UTM

“ Hidup memerlukan pengorbanan. Pengorbanan memerlukan perjuangan. Perjuangan memerlukan ketabahan. Ketabahan memerlukan keyakinan. Keyakinan pula menentukan kejayaan. Kejayaan pula akan mendatangkan kebahagiaan ”
Admin ucapkan terima kasih kepada graduan yang memilih kami untuk memotretkan detik indah anda.
Jumpa lagi di Konvokesyen UTM pada sesi yang akan datang
LAWATI FB : 2kang Petik
2kangpetik:
013-7777065
017-7364731










Saturday, 19 November 2016

MAJLIS RESEPSI PERKAHWINAN JIJIE & LELA

c/o
Pujangga menyatakan oh cinta berharga
Dari emas dan permata...
Lalu ku bawa cincin hari pernikahan
Sinar menyuluh gelita
Sewaktu lapaz akadku terasa melanda
Akanku sunting jiwamu hingga akhir nanti
Lalu tersentak diriku sedari lamunan
Kini sebenarnya aku telah kau miliki...
JIJIE & LELA
Tarikh : 19 November 2016
Tempat : Kampung Laut Bt 10 Skudai










Monday, 31 October 2016

Konvokesyen UTM 56

Batang rumbia dikerat-kerat
Banyak bersagu makan sehat
Bersenang-senang hidup diakhirat
Banyak berilmu, iman dan taat

Padi menguning ditengah sawah
Seperti emas indah warnanya
Kita dibimbing masa sekolah
Ilmu luas banyak gunanya
LAWATI FB : 2kang Petik








Monday, 24 October 2016

Konvokesyen UTM Kali-57 — di Universiti Teknologi Malaysia (UTM)

Apa nak bergambar macam ni??? Masa konvo hari tu tak sempat??? Jangan risau masih sempat lagi... Yang penting belum pulang jubah lagi tau....
Contact/msg/whatapps je admin ok...
Sekali lagi tahniah diucapkan kepada pelajar yang telah berkonvo pada 24 Oktober 2016 di Universiti Teknologi Malaysia.
Semoga kejayaan sentiasa berada bersama anda.
Terima kasih kepada graduan yang memilih kami untuk memotretkan detik indah anda.
2kangpetik:
013-7777065
017-7364731









Sunday, 23 October 2016

Konvokesyen UTM Kali-57 — di Universiti Teknologi Malaysia (UTM)

Tahniah diucapkan kepada semua pelajar yang telah menamatkan pengajian di Universiti Teknologi Malaysia. Semoga kejayaan sentiasa berada bersama anda.
”Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum kecuali kaum kaum itu sendiri yang mengubah apa yang ada pada mereka”
Surah Ar-Ra’d : Ayat 11

Terima kasih kepada graduan yang memlih kami untuk melakarkan detik indah anda.
Untuk tempahan fotografi hubungi :
017-7364731
013-7777065















Saturday, 15 October 2016

MAJLIS RESEPSI PERKAHWINAN FATIHAH & ZAMRI

~Ya Allah,
anugerahkanlah kepada kami pasangan hidup kami dan keturunan kami sebagai penyejuk hati (kami), dan jadikan kami sebagai imam bagi orang-orang yang bertaqwa... Amin~